Megjelenés a MedtecLive orvostechnológiai vásáron Nürnbergben

Publikálva: 2019. június 14.

A müncheni főkonzulátus a Startup Campus Berlinnel együttműködve és a Tudománydiplomáciai Főosztály támogatásával három magyar orvostechnológiai startup vállalkozásnak biztosított lehetőséget arra, hogy termékeiket, szolgáltatásaikat a MedtecLive nürnbergi szakvásáron 2019. május 21-23 között standon és pitch-en keresztül is bemutathassák. A startupok prezentációit Keresztes Konrád, az ITM egészségstratégiáért felelős tanácsadójának előadása vezette fel.

Bajorországban, Nürnberg, 2019. május 21-23. között első alkalommal megrendezték meg a MedtechLive orvostechnológiai nemzetközi vásárt, mely a korábbi Medtec Europe és az MT-Connect szakmai kiállítás és vásárok összevonásával jött létre. A vásár kiváló alkalmat biztosított arra, hogy a főkonzulátus segítségével bemutatásra kerüljenek a magyar gyógyszerészeti és orvostechnikai szektor és innovatív megoldásai, mely területre az elmúlt években egyébként is kiemelt hangsúlyt fektetett a főkonzulátus.Az idei, első vásáron 50 ország több mint 4500 látogatója és 30 ország 400 kiállítója vett részt. A nemzetközi fórumon a szakmai előadásokon túl bemutatkozott többek között a magyar, az amerikai, a japán, a holland és az osztrák releváns start-up világ. A program célzott, szakmai érdeklődéseknek nyújtott platformot, amit a magyar kiállítók is értékeltek

A megjelenést Magyarország Müncheni Főkonzulátusa és a Startup Campus Berlin közösen szervezték. A Magyarország egészségiparát átfogóan bemutató előadást, Keresztes Konrád az Innovációs és Technológiai Minisztérium egészségstratégiáért felelős tanácsadója tartotta.A magyar startupok kiválasztását a Startup Campus Berlin bonyolította. 

A 2019. május 22-én megtartott nemzetközi fórumon az ITM és a startupok pitch-e után a főkonzulátus a nürnbergi tiszteletbeli konzulátus támogatásával magyar borokból álló borkostolót tartott a standoknál.

A kiállítók szakmai szempontból elismerően nyilatkoztak a vásárról, mely inkább regionális szakmai fókuszú volt. Számos potenciállal bíró megbeszélést folytattak elsősorban német partnerekkel, aminek sikeréhez hozzájárult az előzetesen folytatott német nyelvű marketing kampány.

KKM

Menü

Főoldal

Navigáció